انتشارات_آها


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راستارش روانکاوی و اصول توانمندی آن
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
گوش دادن روان‌کاوانه
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
روانشناسی عمومی
  • 6,500 تومان
  • با تخفیف: 6,500 تومان

راستارش روانکاوی و اصول توانمندی آن

  • 65,000 تومان

«راستارش روانکاوی و اصول توانمندی آن » نخستین نوشتاری از لکان است که در زمینه کارشیوه روانکاوی در ایران به چاپ می‌رسد. لکان در این نوشتار، با آشکاردن نگره‌پردازی‌هایی که کارشیوه روانکاوی را به کژراهه برده‌اند، روانکاوی پسافرویدی را به پرسش گرفته، شیوه نگرش و کار روانکاو را عمیقا دگرگون می‌کند. خواندن این نوشتار را به همه دوستداران روانکاوی، رواندرمانگران تحلیلی و بویژه روانکاوان در ایران پیشنهاد می‌دهیم.

گوش دادن روان‌کاوانه

  • 40,000 تومان

صرف نظر از اینکه چه کسی هستیم، کودک، بزرگسال، دانشمند، شاعر، روحانی، مذهبی، عشاق، یا درمانگران روانکاوی، گوش دادن بستری ضروری برای بلوغ روانی ماست. و من توجه‌ام را دراین کتاب به همین مساله‌ی ظریف و مهم معطوف کرده‌ام. اگرچه باید اعتراف کنم تمرکز این کتاب تا حدودی محدود به گوش دادن در موقعیت درمانی است، در هنگام مطالعه این کتاب، لطفا نه تنها به صدای من و گذشتگان من و بیمارانی که در اینجا به آنها اشاره شده است، بلکه به صدای افکار و احساسات خودتان نیز گوش کنید. گروه سرودی از کلمات هدایتگر و احساسات روشنگر در این کتاب در انتظار شماست، پس به دقت گوش کنید....

روانشناسی عمومی

  • 6,500 تومان

روانشناسی علمی است که به مطالعه رفتار، احساس، هیجان، اندیشه رشد انسان، نحوه شکل‌گیری شخصیت، علت بیماری‌های روانی و چگونگی درمان آنها می‌پردازد. در علم روانشناسی دانشمندان سعی می‌کنند که هرچه بیشتر انسان‌ها را بشناسند و خواسته‌های او را درک کنند و برای تأمین صحیح خواسته‌های مادی معنوی او تلاش کنند؛ به نظر بیشتر روان‌شناسان مهمترین هدف علم روانشناسی چگونگی فراهم کردن شرایطی برای شاد زیستن انسان‌ها می باشد. اینکه انسان امروزی از مشکلات و نابهنجاری‌های زیادی مانند اضطراب و افسردگی رنج می‌برند، نشان‌دهنده ضرورت وجود علم روان‌شناسی است. روان‌شناسی دارای شاخه‌های بسیاری ست از جمله روانشناسی بالینی، روانشناسی اجتماعی و غیره که هر کدام به طور تخصصی به این رشته می‌پردازند. ما در فصل اول این کتاب به رشد انسان از لحظه تولد تا پیری نگاهی می‌اندازیم و این فرایندهای رشدی را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در فصل دوم به روانشناسی فیزیولوژیکی، ساختار مغز و سلول به طور ساده هشیاری و خواب پرداخته می شود. در فصل سوم به مباحث مهمی چون احساس، ادراک، یادگیری، انگیزه و هیجان پرداخته می‌شود که هر کدام در زندگی انسان نقش بسزایی دارند. در فصل چهارم به آشنایی با بیماری‌های روانی، علائم و نشانه‌های آنها و مشکلاتی که یک بیماری روانی برای فرد ایجاد می‌کند پرداخته می‌شود. فصل آخر به نظریه‌های مهم روان‌ درمانی که نشان‌دهنده کاربرد روانشناسی در درمان بیماری‌های روانی از دیدگاه‌های مختلف است، می‌پردازد یا به بیان ساده‌تر روش‌های درمان بیماری‌های روانی را معرفی می‌کند. لازم به ذکر است این کتاب براساس سرفصل های مصوب شورای برنامه‌ریزی درسی علمی – کاربردی تهیه و تنظیم شده است.

صفحه‌ی 1