انتشارات 360 درجه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درس‌هایی از خانم شیمیدان
  • 259,000 تومان
  • با تخفیف: 259,000 تومان
کتابخانه نیمه‌‌شب
  • 184,000 تومان
  • با تخفیف: 184,000 تومان
قهرمان درون (6 کهن‌الگویی که ما با آنها زندگی می‌کنیم)
و تنها عشق چاره‌ساز است
  • 79,000 تومان
  • با تخفیف: 79,000 تومان
گفتگو با خود و نوشیدن قهوه (5 دقیقه در روز برای شروع زندگی جادویی)
راهنمای دختران خوب برای رک بودن
  • 119,000 تومان
  • با تخفیف: 119,000 تومان
ترقوه
  • 69,000 تومان
  • با تخفیف: 69,000 تومان
خوشحالی این مو بلوند‌ها
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان

درس‌هایی از خانم شیمیدان

  • 259,000 تومان

الیزابت زات یک شیمی‌دان است؛ زنی با رفتاری فراتر از یک زن معمولی. در واقع، الیزابت زات اولین کسی است که معتقد است چیزی به نام یک زن معمولی وجود ندارد. الیزابت علی‌رغم علاقه وافری که به شیمی دارد برای تأمین هزینه‌های زندگی خود و دخترش ناچار می‌شود در برنامه تلویزیونی آشپزی مشغول به کار شود. گرچه این کار ربطی به شخصیت سخت‌کوش و علاقه‌های علمیِ او ندارد، اما الیزابت هرگز از رویایش دست نمی‌کشد. رویکرد غیرمعمول الیزابت به پخت و پز («یک قاشق غذاخوری اسید استیک را با کمی کلرید سدیم ترکیب کنید») انقلابی است. اما همه از افزایش طرفداران او راضی نیستند زیرا همان‌طور که مشخص است، الیزابت زات فقط آشپزی آموزش نمی‌دهد بلکه به زنان جرأت می‌دهد تا وضعیت موجود را تغییر دهند. شخصیت الیزابت آن‌قدر قوی است که به یک چهره موفق تلویزیونی تبدیل می‌شود و برنامه‌اش را به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی تبدیل می‌کند.

کتابخانه نیمه‌‌شب

  • 184,000 تومان

اگر شانس این را داشته باشید که به کتابخانه نیمه‌شب بروید و خودتان تمام زندگی‌های دیگرتان را ببینید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ امکان دارد هر کدام از این زندگی‌ها بهتر از زندگی حال حاضر شما باشند؟ نورا با سوالی این چنینی به سراغ کتابخانه‌ای مرموز می‌رود که بداند قصه زندگی او چطور می‌شد اگر در جایی از زندگی انتخاب دیگری می‌کرد. او زندگی‌ای پر از بدبختی و پشیمانی داشته اما در این کتابخانه فرصتی برایش فراهم می‌شود تا اوضاعش را روبه‌راه کند. او این انتخاب را دارد که زندگی کنونی‌اش را با زندگی جدیدی عوض کند. مسیر شغلی جدیدی داشته باشد، روابط شکست‌خورده‌اش را از نو بسازد و رویاهای کودکی‌اش را دنبال کند. او باید در این سفر به دل کتابخانه نیمه‌شب به درون خودش نظر کند و آنچه را واقعا به زندگی‌اش معنا و ارزش می‌دهد پیدا کند. کتابخانه‌ای با انبوهی از کتاب که هر کدام قصه یک زندگی را می‌گویند. شما با خواندن رمان کتابخانه نیمه‌شب به نوعی افسون خواهید شد تا به دنیای دیگری فرار کنید. نویسنده با داستانش این نکته مهم را گوشزد می‌کند که نباید آثاری را که دیگران بر زندگی ما می‌گذارند، نادیده بگیریم. همه چیز در زندگی مهم است حتی اگر خیلی کوچک و ناچیز باشد. باید همواره به لحظه لحظه زندگی‌مان فکر کنیم و آن را تحلیل کنیم و همه احساسات خود را در نظر بگیریم تا مانع خوشبختی خود نشویم. این اثر مجموعه‌ای از پیام‌های زندگی را در قالب یک طرح داستانی جالب برای خواننده دارد.

قهرمان درون (6 کهن‌الگویی که ما با آنها زندگی می‌کنیم)

  • 279,000 تومان

دکتر کارول اس. پیرسون، استاد نامدار جهانی در زمینه روانشناسی درونی و هدایت‌گری متحول‌کننده است. دوره‌ها، کارگاه‌ها و مشاوره‌های پیرسون همواره در خدمت یاری رساندن به افراد برای رسیدن به مرحله‌ای ژرف‌تر در آگاهی‌ست. نتایج پژوهش‌های او، افراد، گروه‌ها و سازمان‌ها را قادر می‌سازد که موفق‌تر باشند و نیز برای کارمندان تجربه احساسی عمیق‌تر از شادی و رضایت درونی را در شغلشان به ارمغان می‌آورد. او مدیریت و تدریس این اهداف را در مؤسسه عالی ،پاسیفیا، دانشگاه‌های مریلند، کلرادو و جرج‌تاون دنبال می‌کند. پیرسون سخنرانی پرطرفدار و آموزگار کارگاه‌های رشد شخصی‌ست، افزون بر این پیرسون در سال 1990 با همکاری شارون وی. سیورت، مری لئونارد و هیو مار پرسش‌نامه‌ای به نام «ای» طراحی کرد که تعیین‌کننده شاخص اسطوره شخصی‌ست و ابزاری کارا برای شناسایی کهن‌الگوهای فعال در زندگی هر شخص می‌باشد. این کتاب که ابزاری مناسب برای خودکاوی و نوسازی شخصی است، برای همه انسان‌ها با هر سن و موقعیتی نوشته شده است، اما پیش از آن، برای همه کسانی که می‌خواهند قهرمان درون خود و دیگران را بیدار کنند مفید است. این کتاب به‌ویژه برای کسانی که به روشن کردن موقعیتشان در جهان و بهره‌مندی از توانایی‌های نهفته‌شان علاقه دارند، سودمند و کاربردی است. همچنین می‌توان این کتاب را به‌عنوان الگویی تشخیصی بر مبنایی غیرآسیب‌شناسانه برای تشخیص چالش پرورشی در وضعیت کنونی فرد، به‌عنوان راهی برای درک و گرامیداشت گوناگونی انسان‌ها، ابزاری کمک آموزشی در راه موفقیت و پژوهشی درباره حقایق ازلی و ابدی مربوط به کهن‌الگوها به کار برد.

و تنها عشق چاره‌ساز است

  • 79,000 تومان

مثل هر نیمه شب چراغِ اتاق خوابش روشن است و درب بالکنش باز. توی تمام هفت ماهی که آمارش را دارم حتی یک شب را هم تا صبح نخوابیده. یک هفته است حتی برای خرید نان هم از خانه بیرون نرفته. قرار نبود به این زودی بیایم سراغش اما خب ترسیدم غیبش بزند و دستم بهش نرسد. تا همینجا هم زیادی زنده مانده. تا خون گرمش را نگیرم جلوی دماغم و بو نکشم آرام نمی‌گیرم…

گفتگو با خود و نوشیدن قهوه (5 دقیقه در روز برای شروع زندگی جادویی)

  • 99,000 تومان

نوشیدن قهوه همراه گفتگو با خود، یکی از روزمرگی‌های قوی و متحول‌کننده‌ای است که هر روز تنها پنج دقیقه از وقتتان را به خود اختصاص می‌دهد و با تقویت اعتماد به نفس زندگیتان را دگرگون، شما را سرشار از حس شادی و در رسیدن به زندگی رویایی که همیشه به دنبال آن بوده‌اید، کمکتان می‌کند. مهمتر از همه، حس کامل بودن و ارزشمند بودن را در شما ایجاد می‌کند. تمام اینها با فنجان بعدی قهوه‌تان اتفاق می‌افتد! «نوشیدن قهوه همراه گفتگو با خود از دو چیز تشکیل شده، اولی قهوه صبحگاهی شما و مورد دوم گفتگوی شما با خود.» اگر با مورد «گفتگو با خود» آشنا نیستید، پس کمربندهایتان را برای این سفر خوب محکم کنید چون گفتگو با خود، زندگیتان را متحول می‌کند.

راهنمای دختران خوب برای رک بودن

  • 119,000 تومان

این کتاب نخستین اثر الکساندرا رینوارت است که به زبان انگلیسی ترجمه می‌شود. این کتاب پرفروش در سال 2018 به چاپ رسیده و تا کنون بیش از نیم میلیون نسخه از آن در نقاط مختلف دنیا به فروش رفته است. به اعتقاد نویسنده این کتاب برای شادتر زیستن باید نگرانی مداوم در مورد بهتر بودن، صبورتر بودن و تلاش برای خشنود کردن دائمی افراد پیرامون خود را متوقف کنید. در واقع همه چیز از جایی شروع شد که نویسنده کتاب الکساندرا رینوارت، بالاخره به یکی از دوستان ناخوشایند خود گفت که دیگر نمی‌خواهد او را در اطراف خود ببیند. پس از این ماجرا و احساس رهایی ناشی از آن بود که او تصمیم به نوشتن این کتاب گرفته. در این کتابء نویسنده تلاش می‌کند این موضوع را به خواننده منتقل کند که شما مسئول خوشحال کردن همه افراد اطرافتان نیستید و لزومی ندارد برای راحتی دیگران دائما خود را به زحمت بیندازید. گاهی اوقات لازم است با یک «نه» گفتن ساده از به دردسر انداختن خودتان جلوگیری کنید. این کتاب برای همه دخترانی است که عذاب وجدان بعد از «نه» گفتن را تجربه کرده‌اند.

ترقوه

  • 69,000 تومان

کادو هم برایشان بخریم، خرج هم برایشان بکنیم نازشان را هم بکشیم، چپ و راست متن عاشقانه هم برایشان بفرستیم، تاریخ تولدشان را هم همیشه به خاطر داشته باشیم، هزار کار دیگر هم برایشان انجام دهیم اما تا خیالشان را از این بابت راحت نکنیم که عاشقشان هستیم، به درد نمی‌خورد. دخترها اینکه آنها را برای خودشان می‌خواهیم یا نه را، حس می‌کنند. آنها را برای خودشان و خودشان و خودشان بخواهیم!

خوشحالی این مو بلوند‌ها

  • 25,000 تومان

الیف شافاک در این جستار به موضوع هویت می‌‌‌‌‌پردازد. هویت مفهومی است پویا که از تعامل دائمی فرد و محیط شکی می‌گیرد. هویت هم تابع تغییرات محیطی است و هم تغییرات درونی فرد و از آن جا که فرهنگ‌پذیری در تعامل با هویت فرد صورت می‌گیرد این روند گاهی منجر به تضاد‌ها و بحران‌های هویتی در مهاجران می‌شود. فاصله فرهنگی عمیق میان ارزش‌ها و آموزه‌های اخلاقی، اجتماعی و خانوادگی فرد با جوامع جدید و انطباق و سازگاری با عقاید و باورها و حفظ ارزش‌های موروثی گاهی چنان عرصه را بر مهاجران تنگ می‌کند که آنها را به ورطه هولناک بحران هویت می‌کشاند. فرد مهاجر در میان آمیزه‌ای از حس‌های گوناگون، شیفتگی دیدن دنیای جدید، سردرگمی از کیستی و هویت خود، هراسان و بیمناک از آینده‌ای مبهم و در نهایت افسردگی و ملالت به بحران هویت دچار می‌شود. به راستی با این همه مشکلات و سختی‌ها چرا وطن و زادگاه خود را برای دیدن دنیاهای جدید ترک می‌کنیم؟ چرا فکر می‌کنیم مردمان دیگر کشورها شادتر از ما هستند؟ الیف شافاک در این جستار به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد.

صفحه‌ی 1