اديبان_روز_


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درآمدی بر مدیریت شبکه‌های اجتماعی و کسب و کارهای پلتفرمی
برندسازی و پاسخ‌های بصری (چگونه عناصر برند به هویت بصری تبدیل می‌شوند)
اوکی‌آر برای همه (طراحی اهداف و نتایج کلیدی‌ای که برای کل سازمان شما کارساز باشد)
رازهای کپی‌رایتینگ (آگهی‌نویسی متقاعدکننده)
  • 300,000 تومان
  • با تخفیف: 300,000 تومان
هنر جذب سرمایه برای کسب و کارهای نوپا (استارت‌آپ‌ها)
پادیادگیری (رهایی از موفقیت‌های گذشته برای کسب نتایج شگفت‌انگیز)
بوم بازاریابی هوش مصنوعی (1 نقشه راه 5 مرحله‌ای برای اجرای هوش مصنوعی در بازاریابی)
کسب‌ و کارتان را به پرواز درآورید (1 برنامه 6 مرحله‌ای برای رشد و تعالی کسب و کارهای کوچک)
جادوی گیمیفیکیشن
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
اقتصاد احساس (هوش مصنوعی در مسیر خلق عصر همدلی)
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان

درآمدی بر مدیریت شبکه‌های اجتماعی و کسب و کارهای پلتفرمی

  • 120,000 تومان

با گسترش نفوذ تلفن‌های همراه‏، پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی چنان در زندگی ما پررنگ شده‌اند که بخش بزرگی از فعالیت‌های روزمره ما در آنها انجام می‌شوند. پلتفرم‌های خرید و فروش کالا و خدمات‏، حمل و نقل، تبادل نظر، مبادله ارز و انواع متنوع و تقریبا بی‌شماری از پلتفرم‌ها در زندگی اجتماعی و اقتصادی ما حضور یافته‌اند و به‌نظر می‌رسد روند افزایشی آنها تا زمان قابل‌توجهی ادامه داشته باشد. با این حال دانش عمومی و حتی تخصصی درباره نحوه کارکرد پلترفم‌ها ناچیز است. با توجه به پیچیدگی‌های عمل پلتفرم‌ها در ساحت‌های گوناگون، کتابی که به زبان فارسی و به سادگی مفاهیم بنیادین شبکه‌های اجتماعی و کسب‌وکارهای پلتفرمی را شرح دهد یک نیاز است. این کتاب نه بر شبکه‌های اجتماعی، که بر مدیریت کسب‌وکارهایی که بر روی آنها بنا شده‌اند تمرکز دارد. تعریف پایه‌ای کسب‌و‌کار پلتفرمی در این کتاب «کسب‌و‌کاری است که از طریق جذب، انطباق دادن و اتصال دادن دو یا چند گروه مشتریان و امکان‌پذیر ساختن تعامل میان‌ آنها، ارزش قابل توجهی ایجاد می‌کنند». این کتاب ابتدا از مفاهیمی که درهم تنیده شده‌اند ابهام‌زدایی می‌کند تا درکی بنیادین از چیستی، عناصر و زیرساخت‌های اساسی مدل‌های کسب‌و‌کار شرکت‌های پلتفرمی ارائه دهد. پس از ارائه مفاهیمی چون تحول زنجیره ارزش به شبکه ارزش، اکوسیستم‌ها، انواع اثر شبکه و اثرات جانبی؛ تعاملات هسته‌ای در پلتفرم‌ها تشریح شده و گروه‌های مشارکت‌کننده، ارزش و غربالگری تعریف شده‌اند تا خواننده کتاب قادر باشد یک پلتفرم را تحلیل کند. در گام بعدی با استفاده از مدل موشک مراحل راه‌اندازی یک پلتفرم‌ها و چارچوب‌های توسعه آنها به‌طور اجمالی ذکر شده‌اند. این کتاب با تاکید بر «درآمدی بر» نگارش شده است و مولف امیدوار است در آینده کتابی جامع‌تر و مفصل‌تر درباره شبکه‌های اجتماعی و کسب‌و‌کارهای پلتفرمی به فارسی فراهم کند. امید است که خوانندگان این کتاب مختصر را در فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای درک شبکه‌های اجتماعی و مدیریت کسب‌و‌کارهای پلتفرمی مفید بیابند.

برندسازی و پاسخ‌های بصری (چگونه عناصر برند به هویت بصری تبدیل می‌شوند)

  • 165,000 تومان

دیزاین برای برندها در دوران گذار از استودیوهای دیزاین‌محور به استودیوهای استراتژی‌محور است. این تغییر، پدیده‌ای است که دیگر استودیو‌های دیزاین نیز ناچار به پیروی از آن هستند؛ چرا که دیزاین صرفا هنر نیست، بلکه راه‌حلی بصری در راستای استراتژی یک برند است. همچنین این موضوع که دیزاین بایستی امضا برند را با خود داشته باشد نه آنکه معرف دیزاینر آن باشد، اصلی است که با نگاهی کل‌نگر به استراتژی برند به آن پرداخته می‌شود؛ دیزاین بایستی بازنمای شخصیت و هویت برند باشد و چگونگی انجام آن، مسیری است که در این کتاب گام به گام توضیح داده شده است. نقطه قوت و تمایز این کتاب در آن است با زبانی ساده و ملموس، انجام مراحل یک پروژه دیزاین استراتژی‌محور را از ابتدا و با جزئیات تشریح می‌شود. حاصل تجربه چند دهه فعالیت حرفه‌ای خود در انجام پروژه‌های دیزاین را در سه گروه اصلی زیر در اختیار خوانندان کتاب می‌گذارد: 1. نحوه تکمیل یک برندبوک با ابزارهای به‌روز و سریع. 2. ایده‌پردازی و خلق کانسپت اصلی دیزاین. 3. نحوه ارائه کامل به مشتری با زمان‌بندی و ساختار اجرایی. این کتاب به معنای واقعی راهنمایی کاربردی (Handbook) برای مدیران تبلیغات و دیزاینرها در انواع سطوح است؛ چک لیست و راهنمایی کاربردی که می‌توانید برای چک کردن مراحل و به نتیجه رساندن پروژه دائما به محتوای آن رجوع کنید.

آشناسازی (مسئله این است چگونه شرکت‌های موفق مشتریان جدید را به قهرمانان وفادار تبدیل می‌کنند)

  • 200,000 تومان

اگر در کسب‌وکارتان برنامه‌ای برای آشناسازی مشتری تدوین نکنید، مشتریانتان را از دست می‌دهید و درآمدهای آینده را می‌سوزانید. به همین سادگی. آشناسازی مهم‌ترین بخش سفر مشتری است. بااین‌حال، بسیاری از شرکت‌های B2B در شروع رابطه پیش‌دستانه با مشتریان شکست می‌خورند. در همین حین، تیم‌های موفقیت مشتری آنها گرفتار تلاش‌های قهرمانانه برای حفظ کاربران و خاموش کردن آتش‌سوزی‌ها زمانی که مشتریان ناگزیر با مشکل مواجه می‌شوند یا درجا می‌زنند هستند. رویکرد واکنشی مسئله‌ای برای تیم‌های موفقیت مشتری‌تان، درآمدهایتان و مشتریانتان است. آشناسازی مشتری، مسئله این است. بیشتر از آن چیزی که فکرش را بکنید. یک برنامه موفقیت‌آمیز آشناسازی مشتری منجر به رضایت بیشتر راه‌حل و افزایش ارزش طول عمر مشتری می‌شود. در این کتاب، دونا وبر چارچوب آشناسازی هم‌نوا را که شرکت‌های پیشرو پیاده‌سازی می‌کنند، به اشتراک می‌گذارد تا آشناسازی را از یک فرصت از‌دست‌رفته به یک مزیت رقابتی تبدیل کند. کتاب آشناسازی اخیرا دو جایزه بهترین کتاب غیرداستانی در حوزه کارآفرینی کسب‌وکاری و کسب‌و‌کار کوچک را دریافت کرده است.

اوکی‌آر برای همه (طراحی اهداف و نتایج کلیدی‌ای که برای کل سازمان شما کارساز باشد)

  • 250,000 تومان

اوکی‌آر یک چارچوب هدف‌گذاری است که باعث ایجاد همسویی و تمرکز شده و فرهنگ کاری پربازده و دارای تعامل را برای هدایت نتایج کسب‌وکار شما ممکن می‌سازد. اوکی‌آر کل سازمان شما را با استراتژی هماهنگ می‌کند و تمرکز را از کار روزمره تیم شما به سمت نتیجه آن کار می برد. این تغییر طرز فکر باعث می‌شود که تیم شما، هدف و چگونگی مشارکت همه در حرکت رو به جلو را درک کند. چرا اوکی‌آر؟ ثابت شده که اوکی‌آر یکی از مؤثرترین روش‌ها برای همسو کردن نتایج، ایجاد شفافیت و انگیزه‌بخشی به کارکنان برای دست‌یابی به بهره‌وری بالاست. طبق بررسی‌های انجام شده و نظرسنجی از 4500 متخصص مشخص شده که کسانی که از چارچوب مدیریت هدف اوکی‌آر استفاده می‌کنند برخی کارها را بهترانجام دادند نسبت به کسانی که از چارچوب هدف دیگری استفاده کرده‌اند یا از هیچ چارچوب هدفی استفاده نکرده‌اند. با مطالعه کتاب «اوکی‌آر برای همه»، شما مفاهیم کلیدی او‌کی‌آر، نحوه استفاده از آن برای شکل‌ دادن به فرهنگ سازمان و هدایت نتایج کسب‌وکار خود را یاد خواهید گرفت و رهنمودهای عملی در مورد چگونگی استفاده از OKR دریافت خواهید کرد.

رازهای کپی‌رایتینگ (آگهی‌نویسی متقاعدکننده)

  • 300,000 تومان

برای هرکسی که در کسب درآمد هدف بزرگی را دنبال می‌کند، خواندن این کتاب ضروری است. صرف‌نظر از سطح مهارتی که در آن قرار دارید، کتاب حاضر به شما در تهیه و تنظیم تبلیغاتتان کمک خواهد کرد. کتاب حاوی اطلاعات فوق‌العاده‌ای است که حاصل دهه‌ها تجربه مولف در این صنعت است. ساده‌ترین تعریفی که از کپی‌رایتینگ در این کتاب شده عبارت است از هر آنچه برای ترغیب خواننده، بیننده یا شنونده هدف و به‌منظور انجام یک اقدام خاص بایستی مورد توجه قرار گیرد. در این کتاب مولف با بیان 31 تجربه زیسته خود در تلاش است جعبه ابزار کاملی را در اختیار مخاطب قرار دهد.

هنر جذب سرمایه برای کسب و کارهای نوپا (استارت‌آپ‌ها)

  • 110,000 تومان

این کتاب نگاه به‌روزی به جذب پول و منابع مالی برای استارت‌آپ‌ها با تمرکز بر وجهه در حال تغییر تامین مالی استارت‌آپ‌ها دارد. امروزه، دنیای مالی و سرمایه‌گذاری دستخوش تغییرات فزاینده‌ای شده است و پارادایم‌ها تغییر کرده‌اند. وقتی پارادایم‌ها تغییر می‌کنند، فرایندها نیز باید هم‌راستا با آنها تغییر کنند. در دنیای امروزی، منابع مالی استارت‌آپ‌ها تحت تاثیر پیشرفت‌های اخیر تکنولوژی اطلاعات به‌طور فزاینده‌ای به‌صورت آنلاین در حال حرکت هستند. در چنین فضایی، موسسین استارت‌آپ‌ها نیازمند راهنمایی‌های کاربردی در این زمینه هستند. این کتاب به کارآفرینان کمک می‌کند با تمام ظرایف جذب پول و سرمایه‌گذاری بر استارت‌آپ‌ها از مراحل اولیه گرفته تا مرحله رشد آشنا شده و بر مبنای واقعیت‌های جدیدی که چشم‌انداز استارت‌آپی امروزی را در بر گرفته، استراتژی شفاف و واضحی در حوزه تامین مالی برای خود ترسیم نمایند. کتاب حاضر کمک می‌کند صاحبان استارت‌آپ‌ها به‌طور کامل و دقیق در فرآیند جذب سرمایه مهارت کسب نموده و به‌صورت کاملا حرفه‌ای، بهترین و مناسب‌ترین فرصت‌های جذب سرمایه را برای خود رقم بزنند. چرا که این کتاب، به‌طور شفاف و به اختصار نقشه راهی را که استارت‌آپ‌ها باید طی کنند تا جذب سرمایه موفقیت‌آمیزی داشته باشند، ترسیم کرده و آنها را به ابزارهای ضروری برای جذب سرمایه موفقیت‌آمیز مجهز می‌کند.

پادیادگیری (رهایی از موفقیت‌های گذشته برای کسب نتایج شگفت‌انگیز)

  • 200,000 تومان

یادگیری از تجربه برای من همیشه لذت‌بخش و البته پر از چالش بوده است. در مسیر زندگی یاد گرفتم که گاهی لازم است از مدل‌های ذهنی و رفتارهایی که زمانی عامل موفقیتم بودند فاصله بگیرم. یادگیری چیزهای جدید کار دشواری نیست. دشوار این است که بدانیم چه چیزی را «پادیادگیری» کنیم، دست از چه کاری برداریم و چه چیزی را دور بیندازیم. چیزهایی که زمانی موثر بوده‌اند اما حالا دیگر موثر نیستند. موضوع دور انداختن دانش و تجربه نیست، بلکه اقدام آگاهانه برای کنار گذاشتن اطلاعات و یا باورهای منسوخ و ناکارآمد و گردآوری و جذب فعال اطلاعات تازه‌ای برای تصمیم‌گیری و اقدام کارآمد است.

بوم بازاریابی هوش مصنوعی (1 نقشه راه 5 مرحله‌ای برای اجرای هوش مصنوعی در بازاریابی)

  • 210,000 تومان

کتاب بوم بازاریابی هوش مصنوعی برای بازاریاب‌های حرفه‌ای و دانشجویانی نوشته شده است که آرزو دارند در آینده بازاریاب شوند و هر روز و بی‌وقفه تلاش می‌کنند رشد فزاینده سودآور ایجاد کنند و ارزش ویژه برند خود را در بلندمدت افزایش دهند و جهان را به سمت خوبی‌ها سوق دهند و تقلا می‌کنند تا در جهانی که در آن بازاریابی، مشتریان و فناوری به سرعت تغییر می‌کنند، به این اهداف دست یابند.

استراتژی هوش مصنوعی برای مدیریت بازاریابی و فروش (یکپارچه‌سازی و ایجاد پیوند میان بازاریابی فروش و تجربه مشتری)

  • 260,000 تومان

بازاریابی و فروش ازجمله مهم‌ترین موارد کسب‌و‌کار می‌باشند که هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را در اولویت و اهمیت بالایی در نظر می‌گیرند. اگرچه، هنوز این دو بخش حیاتی کسب‌و‌کار در سعی و تلاشی بی‌وقفه به‌دنبال مقیاس‌گذاری و یافتن استراتژی مناسبی برای فرصت‌های بی‌شمار هوش مصنوعی و یادگیری ماشین هستند. کتاب «استراتژی هوش مصنوعی برای مدیریت بازاریابی و فروش» به‌دنبال ارائه استراتژی و راه‌حلی برای یکپارچه‌سازی و ایجاد پیوند میان بازاریابی، فروش و تجربه مشتری از طریق هوش مصنوعی می‌باشد. در واقع این کتاب چارچوبی را ارائه می‌دهد که برای فهم بهتر اینکه چگونه هوش مصنوعی می‌تواند مشتری‌محوری را بهبود بخشیده و آن را تقویت نماید ضروری است. این کتاب همچنین در تلاش است تا جنبه‌ فروش را از طریق ایجاد یک استراتژی یکپارچه هوش مصنوعی بازتعریف نموده و از راه ارزش‌آفرینی مستمری که از این طریق برای امروز و فردای کسب‌و‌کار در پی خواهد داشت آن را بهبود بخشیده و رونق دهد. نکته قابل توجه دیگر این است که این کتاب نکات و دیدگاه‌‌‌هایی کاربردی را از طریق مصاحبه‌های عملی و واقعی، و همچنین مطالعات موردی متعلق به شرکت‌هایی از قبیل سامسونگ و رولزرویس فراهم ‌می‌آورد. این موارد موضوعاتی از قبیل شخصی‌سازی، تجربه مشتری، و مهارت‌افزایی را برای کانال‌های خرید آفلاین و آنلاین بیان می‌‌دارند و همچنین در تلاش هستند تا به‌طور موثر نقش هوش مصنوعی را ایجاد اعتماد مشتری را روشن نمایند.

کسب‌ و کارتان را به پرواز درآورید (1 برنامه 6 مرحله‌ای برای رشد و تعالی کسب و کارهای کوچک)

  • 210,000 تومان

کتاب حاضر به‌عنوان جدیدترین اثر دونالد میلر تا سال 2023 به موضوع مدیریت کسب‌وکارهای کوچک پرداخته است. وی ضمن حفظ سنت قبلی خود در ارائه کتاب‌های کاربردی در طرحی موسوم به آنچه گره‌گشایی ترجمه کردیم، در تلاش است تا مسیر طراحی و مدیریت فرایندهای مرتبط با کسب‌وکار را نظام‌مند نماید. میلر در این کتاب کسب‌وکار را به مانند یک هواپیما تجسم و ویژگی‌هایی که بایستی برای هدایت آن در جهت رسیدن به مقصد به شکل امن مورد توجه قرار گیرد را با زبانی شیوا تصویر کرده است. رهبری، فروش، بازاریابی، جریان نقدی، محصولات و هزینه‌های بالاسری و عملیات، شش موضوعی است که میلر با اختصاص یک فصل به هر یک، درصدد است تا یک برنامه جهش یا پرواز را برای کسب‌وکار کوچک ارائه نماید. وجود کاربرگ‌های کاربردی برای عمق بخشیدن به مطالب آموخته شده، بیان شیوا و بیان تجربه زیسته مولف در جا به جای کتاب، آن را خواندنی و کاربردی نموده است.

جادوی گیمیفیکیشن

  • 70,000 تومان

این کتاب آموزشی که توسط قوانین جادویی در حال اجرا در کشور برزیل است، یک راهنمای جالب برای افرادی است که در آموزشگاه‌ها حضور دارند اما جادویی ندارند. استفاده از افسون‌های موجود در این کتاب باید توسط معلمان و سایر متخصصان علاقه‌مند به ایجاد انگیزه، مشارکت و تشویق رفتار دانش‌آموزان اجرا شود. همان‌طور که از عنوان کتاب مشخص است، این کتاب مجهز به جادوی گیمیفیکیشن است که به دنبال کمک به معلمان تازه‌کار و با تجربه برای برنامه‌ریزی تجربیات یادگیری مبتنی بر بازی می‌باشد. اگر مبتدی هستید، پیشنهاد می‌کنیم ساختار پیشنهادی کتاب را دنبال کنید، زیرا هر مرحله از سفرتان، سطح دانش‌تان در مورد برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی فعالیت‌های آموزشی مبتنی بر بازی را افزایش می‌دهد. این کتاب یک فرصت عالی برای یادگیری نحوه استفاده از گیمیفیکیشن به روشی کاربردی و بدون پیچیدگی است.

اقتصاد احساس (هوش مصنوعی در مسیر خلق عصر همدلی)

  • 160,000 تومان

پیشرفت هوش‌مصنوعی باعث ایجاد تغییرات بنیادین در دنیای اقتصاد هم شده است. اقتصاد سنتی که بر اساس اصول تولید، توزیع و مصرف بنا شده بود، اکنون با ظهور آنچه برخی محققان آن را اقتصاد احساس می‌نامند، دچار تغییر بنیادین خواهد شد. این اقتصاد جدید حول محور ایجاد و تبادل احساسات، تجربیات و ارتباطات اجتماعی شکل خواهد گرفت. این تغییری است که به دلیل اهمیت فزاینده ارزش‌های انسان‌محور، مانند شادی و همدلی ایجاد می‌شود. کتاب اقتصاد احساس به روندهای اقتصادی گذشته نگاهی انداخته و محور آن حول ایجاد اقتصاد احساس شکل گرفته که به خاطر ظهور هوش‌ مصنوعی رخ داده است. اقتصاد احساس اقتصادی زنانه است. این بدان معنی است که نقش زنان به دلیل هوش بالای آنها در احساسات و ارتباطات اجتماعی، در آن بیش از مردان خواهد بود. در کتاب هوش مصنوعی اهمیت جنسیت در انجام امور روشن شده و نشان داده می‌شود که چرا اعصار اقتصادی مختلف - اقتصاد فیزیکی، اقتصاد تفکر و اقتصاد احساس- تحت‌تأثیر جنسیت‌های مختلف قرار می‌گیرند. در طول کتاب، ‌مطالعات موردی و نمونه‌های دنیای واقعی از دنیای سیاست و کسب‌وکار مورد بررسی قرار گرفته و همین باعث شده تا کارکردهای هوش مصنوعی و چرایی ظهور اقتصاد احساس نشان داده شود.

1  2  3  4  5  6  7  صفحه‌ی 1