آگه


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تاریخ گریه (پژوهشی در باب شیون و زاری)
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
مرا به صندلی الکتریکی بسپار (مجموعه داستان)
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
بنیتو سرنو
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان
پوست انداختن
  • 208,000 تومان
  • با تخفیف: 208,000 تومان
سلطه‌ی مذکر
  • 68,000 تومان
  • با تخفیف: 68,000 تومان
کمد (مجموعه داستان)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
ترجمه
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
پسربچه‌ها هم از ستاره‌ها زاده می‌شوند
  • 94,000 تومان
  • با تخفیف: 94,000 تومان
3 نمایش‌نامه به روایت محمد رحمانیان (نمایش‌نامه)
جاده تنباکو
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
رد پاها
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
وقت عکس
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان

تاریخ گریه (پژوهشی در باب شیون و زاری)

  • 135,000 تومان

سخن گفتن از آن همه سوگ و تراژدی و ناهمواری که تاریخ ما را فراگرفته است، می‌تواند در حکم منبعی برای بازنگری و یادآوری زمان‌های گذشته به‌کار گرفته شود... در حکم منبعی برای گفتن از پدیده‌ای که، اگر تا حدودی روان‌شناختی و فیزیولو‌ژیکی است، دلایل بیرونی و روابط سیاسی و اجتماعی بسیاری نیز در آن نقش دارند. کتاب تاریخ گریه در فصل‌های چندگانه خود می‌کوشد تا از منظری فلسفی، روان‌شناختی، اجتماعی و با کندوکاو در تاریخ و اسطوره‌ها و افسانه‌ها و واقعیت‌ها، به بررسی گریه و زاری و شیون و سوگواری انسان‌ها و تغییر و تحول آنها در طول زمان بنشیند و تصویری از زوایای پنهان و آشکارآن به‌دست دهد.

مرا به صندلی الکتریکی بسپار (مجموعه داستان)

  • 85,000 تومان

داستان‌های این مجموعه، مدرن و پست‌مدرن، ایده «رویای آمریکایی» را نقد می‌کنند و به ریشخند می‌گیرند. رویایی که بعد از رکود بزرگ، مک کارتی، ویتنام، اردوکشی نظامی به عراق و افغانستان، ظهور بوش و ترامپ، هر بار به شکلی فرومی ریخت و وارونه می‌شد. ویرانی رویای آمریکای را در درام، داستان کوتاه و رمان مدرن و پست‌مدرن آمریکا به وضوح می‌توان دید. شعار و الگویی سیاسی فرهنگی که دم از آزادی و رفاه و یکپارچگی می‌زند هر آینه با رخدادهایی چون قتل کندی، ریگانیسم و برج‌های دوقلو از هم می‌پاشد و با نوعی زیباشناسی منفی و ضداستعلایی در ادبیات منعکس می‌شود.

بنیتو سرنو

  • 59,000 تومان

بنیتو سرنو داستان/گزارشی معمایی و وهم‌آلود درباره‌ مواجهه‌ یک کشتی آمریکایی با یک کشتی مرموز اسپانیایی است که ناخدایش دون بنیتو سرنو نام دارد. به گفته‌ مرتون سیلتز، از شارحان ملویل، این قصه «تلویحا تفسیری از نگرش غالب در باب سیاه‌پوستان و برده‌داری در ایالات متحده است که، در غایت خود، از وقوع جنگ داخلی میان شمال و جنوب خبر می‌دهد.»

پوست انداختن

  • 208,000 تومان

دو روز صلح برقرار است. اما روز سوم دیگر از خوراک خبری نیست. پیرمردانی می‌آیند و آب و هیزم می‌آورند و می‌گویند دیگر خوراکی برجا نمانده. آخرین فرستاده مونته سوما می‌آید و به نزد کورتس هدایت می‌شود و به او... -برشی از متن کتاب

سلطه‌ی مذکر

  • 68,000 تومان

ما، چه مرد و چه زن، در حالی که خودمان نیز بخشی از موضوعی هستیم که در فهم‌اش می‌کوشیم، ساختارهای تاریخی نظم مذکر را، در قالب طرح‌واره‌های ناخودآگاه ادراک و ارزیابی، در بدن‌مان جای داده‌ایم. بدین‌سان، هنگام تلاش برای فهم سلطه‌ی مذکر چه بسا به طرز تفکراتی متوسل شویم که خود محصول این سلطه‌اند. یگانه امید ما برای خروج از این چرخه یافتن راهبردی عملی برای عینیت بخشیدن به سوژه‌ی عینی‌سازی علمی است. راهبردی که می‌خواهم در این جا اتخاذ کنم استفاده از نوعی تجربه‌ی آزمایشگاهی است ... این راهبرد تحلیل قوم‌نگارانه‌ی ساختارهای عینی و صور شناختی یک جامعه‌ی تاریخی خاص و درعین‌حال بیگانه و بسیار نزدیک به ما، یعنی جامعه‌ی بربرهای کابیلی را، که در عین غریب‌بودن آشنا نیز هست، ابزاری برای جامعه‌کاوی ناخودآگاه مرد‌محور می‌داند که از پس عینیت بخشیدن به مقوله‌های این ناخودآگاه بر‌می‌آید. (از متن کتاب)

کمد (مجموعه داستان)

  • 25,000 تومان

تخت‌خواب مجروح از بی‌خوابی شبانه را پانسمان می‌کنم، زخم‌های لکه‌های آب‌میوه را روی میز درمان می‌کنم و بطری‌های خالی را از بدن اتاق طوری بیرون می‌کشم انگار خار باشند. حتی جارو زدن عملی شبیه به غسل دادن می‌شود. خرس عروسکی و اسباب‌بازی‌های روی مبل - تجسم عذاب دل‌خراش وجدان در قالبی نرم و لطیف - را با ظرافت می‌چینم. این مرد باید زمانی طولانی را جلو آینه صرف پرو کردن کراوات‌ها کرده باشد.

ترجمه

  • 48,000 تومان

اوایل میگل زبان مادری خود را به جا نمی‌آورد؛ اما مداوا سبب شد او از حیطه توانش طبیعی خود فراتر رود. او حالا زبان‌های خارجی را ترجمه می‌کرد، زبان‌هایی را که عمرا نیاموخته بود. طبعا این ترجمه‌ها آفریده خیال بودند، اما او دیگر نمی‌توانست از انجام این کار خودداری کند. او قادر نیست بگوید "من این را نمی‌فهمم". میگل در همه چیز معنایی می‌یابد، حاضر نیست معنایی در ابهام باقی بماند. هیچ کلمه‌ای در جهان نیست که میگل معنای آن را نداند.

پسربچه‌ها هم از ستاره‌ها زاده می‌شوند

  • 94,000 تومان

برای من پدربزرگ در زمره چیزهایی بود که وجودشان بدیهی است، تغییرناپذیر و همیشگی، که وجودشان احتیاج به توضیح و توجیه ندارد. چطور بگویم؟ می‌توانستم تصور کنم که یک ستاره در آسمان، سوخت هسته‌ای‌اش تمام شود و خاموش و بمیرد، محو شود؛ ولی کسی نمی‌تواند تصور کند که یک روز صبح از خواب بلند شود و ببیند که رود بزرگ ما، کنگو، سر جایش نیست؛ و پدربزرگ برای من مثل رود کنگو بود.

3 نمایش‌نامه به روایت محمد رحمانیان (نمایش‌نامه)

  • 45,000 تومان

دراماتورژی یا بازنگری و بازنویسی نمایش‌نامه‌ها برای کارگردانی در زمان و مکانی خاص دست‌آورد بزرگ تئاتر قرن بیستم است، قرنی که در تاریخ تئاتر جهان به حق به قرن کارگردان‌ها موسوم است. حضور و ظهور کارگردان‌های بزرگ که آثار درخشان و غبارگرفته کلاسیک و نئوکلاسیک را با دراماتورژی بی‌بدیلی به نمایش‌نامه‌هایی برای همه اعصار بدل کردند، دیدگاهی پویا و متکثر را به تئاتر هدیه داد به گونه‌ای که امروزه می‌توانیم هر اثر نمایشی را به گفتمانی معاصر پیوند دهیم. سه روایت من از این سه نمایش‌نامه آزمونی است برای دست‌یابی به زبان اجرایی مناسب‌تر بر صحنه تئاتر. نمی‌دانم تا چه اندازه در آن موفق بوده‌ام، اما دوست داشتم آن را با شما به اشتراک بگذارم.

جاده تنباکو

  • 65,000 تومان

او و ایدا هفده بچه درست کرده بودند. پنج‌تاشان مرده بودند و دوازده‌تاشان هر کدام در گوشه‌ای زندگی می‌کردند. فقط الی می و دود هنوز در خانه مانده بودند. پرل سه کیلومتر دورتر زندگی می‌کرد ولی هیچ‌وقت نمی‌آمد سری به جیتر و ایدا بزند و آن‌ها هم به سراغ او نمی‌رفتند. بچه‌های مرده را در بخش‌های مختلف مزرعه خاک کرده بودند. بعد از مرگ آن‌ها مزرعه را بارها شخم زده بودند و چون هیچ علامتی روی قبر آن‌ها نبود، کسی، اگر هم می‌خواست، نمی‌دانست کجا دنبال‌شان بگردد.

رد پاها

  • 140,000 تومان

فکر می‌کنم همه این ماجرا بخشی از نقشه زیرکانه‌ای باشد که ارتش با دقت کشیده تا جنگی را شروع کند. باید بهانه‌ای پیدا کنند. باید دلیلی در کار باشد، مستمسک‌های مناسبی تا به طرف دیگر حمله کنند، چون طرز فکر اروپایی همین است. نه مثل شاهان آسیایی. آن‌ها به قلمروهای پادشاهی دیگر حمله می‌کردند، بی‌هیچ دلیلی غیر از این که می‌خواهند قوی‌تر از بقیه باشند. اروپا باید دلیلی داشته باشد، حتی اگر فقط من‌درآوردی باشد و واقعا سحت نداشته باشد، اما باید بهانه‌ای در کار باشد. مینکی، دوست من، برای این که عقل‌شان قانع شود نه اخلاق، عقل و اخلاقی که بومی‌ها در هر حال هیچ‌کدامشان را ندارند.

وقت عکس

  • 95,000 تومان

عکاسی ایران و تاریخ آن نانوشته بسیار دارد و همین نوشته‌های گرآمده در این کتاب خود نشانه‌ای است بر آن نانوشته‌ها. پس شاید فایده بنیادین گرد آمدن این نوشته‌های پراکنده انگیختن آدم‌ها باشد برای نوشتن نانوشته‌ها. امید دارم خودم هم یکی از این آدم‌ها باشم. باری، این نوشته‌های کوتاه و بلند برآمده از یک طرح پیشینی نیستند و قرار نیست هم‌نشینی آن‌ها پیکری یکپارچه بسازد. یک چیز این‌ها را به هم می‌چسباند و آن نفس کلمه عکس است- این نوشته‌ها، کهنه‌ترین‌شان هجده سالگی را رد کرده و تازه‌ترین‌شان دو سه ساله‌اند.

1  2  3  4  5  6  صفحه‌ی 1