آنديا_گستر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
می‌توانی اگر بخواهی (8 ویژگی انکار ناپذیر 1 برنده)
باز هم خدا هست (موفقیت در زندگی با 31 روز راز معنوی)
پول و موفقیت نامحدود
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
قدرت ذهن (نقش جادویی ذهن پنهان شما در افکار مثبت و منفی)
12 ستون برای موفقیت
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
بنویس تا اتفاق بیفتد
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
کلید طلایی کسب ثروت و موفقیت
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان

می‌توانی اگر بخواهی (8 ویژگی انکار ناپذیر 1 برنده)

  • 37,000 تومان

همه ما یک برنده در درونمان داریم. ما آفریده شده‌ایم تا سعادتمند باشیم، تا به اهداف بزرگمان برسیم و بر دیگران تاثیرات مهمی بگذاریم. پیشرفت و تعالی در سرشت ماست. فقط کافی‌ست برنده‌ی درونمان را صدا بزنیم. در این کتاب 8 اصل را معرفی می‌کنم که با تکیه بر آنها می‌توانید تمام قابلیت‌های وجودتان را شکوفا کنید. این اصول در زندگی شخصی خودم و خیلی‌های دیگر بسیار موثر بوده‌اند.

باز هم خدا هست (موفقیت در زندگی با 31 روز راز معنوی)

  • 26,000 تومان

کلام ما قدرت فوق‌العاده‌ای دارد. وقتی حرف می‌زنیم به آن جان می‌بخشیم. اشخاص بدون توجه به مثبت یا منفی بودن کلام‌شان از جملات منفی زیادی درباره خود خانواده و آینده‌شان استفاده می‌کنند آنها می‌گویند: این بیماری مرا خواهد کشت ، بازار خراب است ، نمی‌توانم شرایط را درست کنم ، فصل سرماخوردگی است قطعا بیمار خواهم شد.. آنها نمی‌دانند با گفتن این صحبتها، در حال رقم زدن آینده‌شان هستند کلید کامیابی شما در کلام است. کلامی را بگویید که در جهت زندگی ایده‌آلتان باشد. نمی‌توانید از شکست حرف بزنید، و انتظار پیروزی داشته باشید. نمی‌توانید از کمبودهایتان صحبت کنید و انتظار فراوانی داشته باشید، هر چیی که بگویید، همان را به وجود می‌آورید. اگر می‌خواهید بدانید که 5 سال دیگر چه وضعی خواهید داشت. گوش کنید که در مورد خود چه می‌گویید.

پول و موفقیت نامحدود

  • 38,000 تومان

آیا شما محکوم به فقر شده‌ایئ؟ بنا به گفته شکسپیر برخی مردم ثروتمند متولد می‌شند برخی ثروت را به‌دست می‌آورند و برخی ثروت در آن‌ها رخنه کرده است. برخی مردم خوش‌شناس‌اند و پدر و مادر ثروتمند دارند که تمام پولی که می‌تواند آن‌ها را راضی کند به آن‌ها می‌دهند اما بسیاری ثروت والدین‌شان را با قضاوت بد خودشان از دست می‌دهند. برخی دیگر هستند که ثروت یا بردن یک قرعه کشی یا ثروت بادآورده دیگری به آن‌ها روی آورده است.

قدرت ذهن (نقش جادویی ذهن پنهان شما در افکار مثبت و منفی)

  • 38,000 تومان

لحظه‌ای که شروع به صحبت می‌کنید مانند ساعت به‌طور متعادل و منظم پیش روید به احضار نگاه کنید و با خود بگویید من عشق آرامش و حسن نیت را به همه آن‌ها می‌تابانم و عشق خداوند آن‌ها را در بر می‌گیرد. خرد لایتناهی به واسطه من می‌اندیشد صحبت و عمل می‌کند. کلماتم شفا می‌دهد برکت می‌دهد و الهام می‌بخشد و روح را ترفیع می‌دهد و تکریم می‌کند.

12 ستون برای موفقیت

  • 25,000 تومان

اگر دو نفر بتوانند در زمینه‌های مشترک مثل کار و رابطه خصوصی با هم به تفاهم برسند یعنی ارتباط خوب برقرار شده است و این شناخت مشترک قدرت‌شان را بی‌نهایت می‌کند.

بنویس تا اتفاق بیفتد

  • 90,000 تومان

برای مصریان باستان، فقط چیزی که نوشته می‌شد عینیت می‌یافت. این کتاب: «بنویس، تا اتفاق بیفتد» همان حس تعجب را در ما بیدار می‌کند و ریشه در این حقیقت علمی دارد که «تعیین هدف» «تمرکز روی خروجی کار» و «شفاف بودن چیزی که واقعا به دنبالش هستید» می‌تواند رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کند. در این کتاب یک عنصر کلیدی دیگری هم وجود دارد که نمی‌شود آنرا به حساب نیاورد، عنصری که نه تنها در این کتاب بلکه در همه کتاب‌های ماندگار دیگر هم وجود دارد و آن این است که ....

کلید طلایی کسب ثروت و موفقیت

  • 12,000 تومان

بیدار شو و زندگی کن! هیچ‌کس محکوم به بدبختی یا نابودی از ترس و اضطراب، زندگی در فقر، زنج از بیماری و احساس طردشدگی و پستی نشده است. خداوند همه انسان‌ها را مانند خودش آفریده و به ما قدرت غلبه بر بدبختی و کسب خوشبختی، توازن، سلامتی و ثروت را داده است. درون شما قدرتی غنی‌سازی زندگی‌تان را دارد! و این نیز یک راز نیست و هزاران سال است که درباره‌اش موعظه شده، نوشته شده و به کار گرفته شده است. می‌توانید آن را در آثار فلاسفه باستان بیابید. تمام مذاهب بزرگ درباره‌اش موعظه کرده‌اند.

صفحه‌ی 1