آتيسا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قدرت فکر
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان
قدرت انضباط شخصی
  • 84,000 تومان
  • با تخفیف: 84,000 تومان
هدف
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
نمی‌توانی به من آسیب بزنی
  • 62,000 تومان
  • با تخفیف: 62,000 تومان
لحظه برخاستن (تاثیر توانمند‌سازی زنان در جهان امروز)
تزلزل ناپذیر (چگونه در دنیایی بی‌ثبات به آرامش مالی برسیم)
بزرگ‌ترین راز
  • 74,000 تومان
  • با تخفیف: 74,000 تومان
هرگز سازش نکنید (طوری مذاکره کنید انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد)
از خوب به عالی
  • 88,000 تومان
  • با تخفیف: 88,000 تومان
همه چیز رو به فنا نده
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
خواستن توانستن نیست (در جستجوی راه‌های پنهان موفقیت)

قدرت فکر

  • 98,000 تومان

آینده قابل اطمینان نیست؛ اما با مطالعه این کتاب، یک موضوع برایتان مسلم و قطعی می‌شود؛ اینکه باید ادامه زندگی‌تان را به بهترین نحو سپری کنید. آنچه تا به حال انجام داده‌اید فقط سایه‌ای است از دستاوردهایی که قطعا در ماه‌ها یا سال‌های آتی کسب می‌کنید. باید این نکته را مدنظر داشته باشید؛ اتفاق افتادن هر تغییری در زندگی‌تان در واقع، بخشی از یک طرح بزرگ‌تر است که شما را به سمت جلو و بالا هدایت خواهد کرد تا به دنبال آن استعدادهایتان را کشف کنید.

قدرت انضباط شخصی

  • 84,000 تومان

چرا برخی افراد در زندگی، موفق‌تر، پولدارتر، و شادتر از دیگران‌اند و در مقایسه با آنها در زمانی مشخص، کارهای بیشتری انجام می‌دهند؟ «به خودمان می‌گوییم، یک روز آن کتاب را می‌خوانم، یک روز برنامه تمرینات ورزشی‌ام را شروع می‌کنم. یک روزی مهارت‌هایم را ارتقا می‌دهم و پول بیشتری به‌دست می‌آورم. یک روز بالاخره کنترل امور مالی را به دست می‌گیرم و بدهی‌ام تمام می‌شود. روزی همه کارهای لازم برای رسیدن به اهدافم را انجام می‌دهم.» احتمالا 80 درصد مردمء بیشتر اوقات، در «جزیره یک روزی» به‌سر می‌برند و در مورد همه چیزهایی که می‌خواهند «روزی» انجامش دهند، خیال‌پردازی می‌کنند. طی چندین سال، هزاران کتاب درباره موفقیت و دستاوردهای زندگی مطالعه کردم و به این نتیجه رسیدم که، انضباط شخصی، عامل مهمی در موفقیت است. انضباط شخصی، کلید یک زندگی عالی و همان ایستادگی لازم در برابر بهانه‌هاست و شما را «داوطلب پیش افتادن» می‌کند.

هدف

  • 90,000 تومان

هدف موفقیت است. به ویرایش دوم کتاب موفقیت خوش آمدید! از زمانی که این کتاب برای اولین بار در سال 2003 منتشر شد، تاکنون صدها هزار نسخه از آن فروخته شده و به بیش از بیست زبان زنده دنیا ترجمه شده است. در واقع این کتاب به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ در زمینه دستیابی به هدف تبدیل شده است. اکنون برآن شدیم که «هدف» را بازنویسی کرده و مطالب آن را اندکی به‌سازی کنیم تا این کتاب، برای کسانی که در دوره‌های اقتصادی بی‌ثبات‌تری زندگی می‌کنند، موثرتر باشد و سریع‌تر عمل کند. سه نویسنده و منتقد حرفه‌ای، این کتاب را لغت به لغت بازخوانی کردند و ایده‌های فوق‌العاده‌ای برای مفیدتر کردن آن برای افراد بیشتری، پیشنهاد کردند.

نمی‌توانی به من آسیب بزنی

  • 62,000 تومان

کتاب نمی‌توانی به من آسیب بزنی یکی از عناوین پرفروش نیویورک تایمز و آمازون محسوب می‌شودء زندگینامه سرسخت‌ترین مرد جهانء دیوید گاگینز را به تصویر می‌کشد. مردی که با وجود گذشته‌ای سختء از طریق سخت‌کوشی خود را به یک ورزشکار استقامتی ممتاز جهان و چهره نیروی مسلح آمریکا تبدیل کرد.

لحظه برخاستن (تاثیر توانمند‌سازی زنان در جهان امروز)

  • 60,000 تومان

چطور می توان شوق لحظه برخاستن را برای انسان ها به ارمغان آورد به طوری که همگان خواستار و خواهان رشد زن‌ها شوند؟ به نظر من تنها گام برای پیشرفت و ارتقای زنان این است که از پایین کشیدن آنها جلوگیری کنیم. در طول بیست سال سفر به دور دنیا، بارها و بارها زنانی را دیده ام که خواهان تصمیم گیری آزادانه بوده اند. آنها می خواستند برای بچه دار شدن یا نشدن خودشان تصمیم بگیرند اما نمی توانستند؛ چرا که لوازم پیشگیری از بارداری در اختیارشان نبوده است. نه تنها بچه دار شدن، زنان و دختران سراسر دنیا از حقوق زیادی محروم هستند. مثلا آنها نمی توانند همسرشان را انتخاب کنند. حتی تصمیم درباره زمان ازدواجشان هم دست خودشان نیست. بسیاری از آنها اجازه ندارند به مدرسه بروند و خواندن و نوشتن بیاموزند. نمی توانند درآمدی مستقل داشته باشند یا حتی بیرون از خانه کار کنند. طلاق در بسیاری از جوامع نوعی تابوست. در جوامع دیگری زنان نمی توانند به تنهایی به پزشک مراجعه کنند. در بسیاری از جوامع آنها حتی حق رأی ندارند چه برسد به اینکه بخواهند نامزد انتخاباتی بشوند. رانندگی کردن، ورزش کردن، سرمایه گذاری و حتی برخی رشته های دانشگاهی مانند کامپیوتر برای زنان در برخی جوامع ممنوع است. در مواردی، قانون و حکومت این حقوق را منع می کند اما اگر قانونی هم بشوند، ساختار متعصب جامعه آن را نمی پذیرد.

تزلزل ناپذیر (چگونه در دنیایی بی‌ثبات به آرامش مالی برسیم)

  • 78,000 تومان

محتوای هیچ کتابی به اندازه این کتاب کوچک و مختصرء جامع و ارزشمند نیست. مطالب این کتاب کاملا با اوضاع و شرایط امروز جامعه ما سازگار است. توصیه‌های این کتاب زمان و مکان نمی‌شناسند، کاملا کاربردی است و هیچ تاریخ انقضایی ندارد. سرمایه‌گذاران و همه کسانی که سرمایه‌گذاری را هنوز شروع نکرده اندء باید این کتاب را بخوانند و به توصیه های آن عمل کنند. از ابتدای تأسیس بازار بورس تاکنونء این بازار با فراز و فرودهای بسیاری مواجه شده و هرگز در یک بازه زمانی طولانی پررونق یا بی‌رونق‌ نمانده است. قیمت های سهام بازار بورس یکنواخت و خطی پیش نمی‌روند و به همین دلیل با هشدارهای فراوانی همراه‌اند.

بزرگ‌ترین راز

  • 74,000 تومان

راندا برن خالق یک فیلم مستند به نام راز است که در سال 2006 جهان را تحت تاثیر قرار داد. زندگی میلیونها نفر را تغییر داد و یک جنبش جهانی را پایه‌ریزی کرد. در همان سال راندا برن کتاب راز را نیز منتشر کرد که به بیش از 50 زبان زنده دنیا ترجمه شد و پر فروش‌ترین کتاب به مدت مدید در کل قرن نام گرفت. برخی دیگر از کتابهای پر فروش او عبارتند از قدرت در سال 2010، جادو 2012، و قهرمان 2013، راندا در استرالیا به دنیا آمده است و اکنون در کالیفرنیا زندگی می‌کند. مشارکت کنندگان در نگارش بزرگ‌ترین راز ، دیوید بینگهام ، دیپاک چوپرا ، آنتی دوملو ، هیل دوسکین ، پیتر زیوبان ، جن فریزیه ، دیوید هاوکینز‌، مایکل جیمز ، بایرون کیتی رابرت لانزا ، پیتر و کالیانی لاوری ، لستر لونسون ، فرانسیس لوسیل ، رامانا ماهارشی ، معلم شخصی راندا، موجی ، روپرت اسپیرا ، اکهارت تول ، آلن واتس ، و پاراماهانزا یوگاناندا.

هرگز سازش نکنید (طوری مذاکره کنید انگار زندگی‌تان به آن بستگی دارد)

  • 98,000 تومان

من در این کتاب تجربه سالها حضورم FBI را در اختیار شما قرار می‌دهم. همین تجارب ارزشمند باعث شد به روشی دست یابم.که در عین تازگی و هیجان انگیز بودن بسیار کاربردی است و به شما کمک می‌کند تا در مذاکرات‌تان فرد مقابل را کاملا خلع سلاح کنید با نفوذ در او وی را وادار به تسلیم شدن کنید. البته باید بگویم این تسلیم شدن از سر استیصال و ناامیدی یا عدم آگاهی فرد مقابل نخواهد بود. پس از خواندن این کتاب پی می‌برید که ماموران چگونه گروگان‌گیران را مجاب می‌کنند تا گروگان‌ها را در کمال سلامت آزاد کنند.

دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم (چگونه با حقیقت روبرو شویم خودمان را بپذیریم و زندگی بهتری برای خود خلق کنیم)

  • 52,000 تومان

کتاب دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم به ما کمک می‌کند دروغ‌هایی را که موجب رنج و ناراحتی‌مان می‌شوند را شناسایی کنیم تا بتوانیم پذیرای حقیقی باشیم که ما را التیام می‌بخشد و موجب رهایی از رنج و اندوه می‌شود. ما کیستیم؟ چرا رنج می‌بریم؟ چرا در این وضعیت به سر می‌بریم؟ در جستجوی چه هستیم؟ کتاب دروغ‌هایی که به خود می‌گوییم می‌کوشد با ارائه توضیحاتی کامل و مثال‌هایی واقعی به این پرسش‌ها پاسخ دهد. داستان‌های واقعی و راهکارهای ارزشمندی که نشان می‌دهد چگونه مواجهه با چیزهایی که از آن‌ها دوری می‌کنیم می‌تواند به تغییراتی شگرف منجر شود.

از خوب به عالی

  • 88,000 تومان

برای نوشتن این کتاب 5 سال وقت گذاشته شده و تحقیقات زیادی انجام داده بودم و این پرسش گهگاهی در ذهنم شکل می‌گرفت و فکر مرا به خود مشغول می‌کرد نه اینکه پول برایم مهم نباشد اما گمان نمی‌کنم کسی بتواند پولی به من پیشنهاد کند تا راضی شوم از چاپ این کتاب صرف نظر کنم. از خودم پرسیدم آیا اگر صد میلیون دلار به من بدهند حاضرم این کتاب را در سطل زباله بیندازم و از چاپ آن منصرف شوم ؟ البته که پاسخم منفی بود و گمان نمی‌کنم حتی با پولی بیش از این نیز حاضر شوم از چاپ آن چشم‌پوشی کنم. همچنین امیدوارم این کتاب نه تنها برای شرکت شما بلکه برای جامعه‌تان نیز سودمند باشد و حتی اگر شرکتی نداری بتوانید از مطالب این کتاب برای بهبود کسب و کارتان استفاده کنید یا دست کم در این کتاب مطالبی بیابید که برای زندگی شخصی‌تان سودمند باشد.

همه چیز رو به فنا نده

  • 50,000 تومان

کتابی درباره امید نوشته مارک منسون، درباره چیزهایی سخن می‌گوید که در حال نابودی هستند. منسون در این کتاب به اضطراب‌ها و نگرانی‌هایی پرداخته که در لایه لایه زندگی‌های ما نفوذ کرده گریزی از آن دیده نمی‌شود. جملات برگزیده کتاب همه چیز به فنا رفته، کتابی درباره امید: - چه طور می‌توانید به کسی بگویید «روز خوبی داشته باشی» در حالی که می‌دانید تمام افکار و انگیزه‌های او، در نیاز بی‌پایان او برای فراموش کردن پوچی ذاتی وجود خودش به عنوان یک انسان ریشه دارد؟ - نقطه مقابل خوشحالی، عصبانیت یا اندوه نیست. اگر عصبانی یا اندوهناک باشید، یعنی هنوز به چیزی اهمیت می‌دهید. یعنی هنوز چیزی برای شما مهم است. یعنی هنوز امید دارید. - ما برای این که در زندگی خودمان امید ایجاد کنیم، باید ابتدا احساس کنیم که روی زندگی خود، کنترل کامل داریم. باید این حس در ما وجود داشته باشد که چیزی‌هایی که از درستی و خوبی آن‌ها اطمینان کامل داریم، دنبال می‌کنیم.

خواستن توانستن نیست (در جستجوی راه‌های پنهان موفقیت)

  • 50,000 تومان

بیایید با هم روراست باشیمء هر یک از شما بارها سعی کرده‌‌اید زندگی‌تان را بهبود ببخشید و هر بار نامیدانه به روال گذشته بازگشته‌اید. گاهی نیروی اراده‌تان را به کار گرفته اید تا عادت اشتباهی را کنار بگذاریدء اما در مدتی کوتاه دوباره همان رفتارهای گذشته را تکرار کرده‌اید. پیش از شروع سال با خود قرار گذاشته‌اید که مسیری تازه را در پیش بگیریدء اما با ورود به سال جدید همه چیز به همان روال گذشته باقی مانده و هیچ تغییری ایجاد نشده است. همواره اهدافی بزرگ برای خود در نظر گرفته‌ایدء اما با وجود تلاش زیاد آن‌ها را دور از دسترس یافته‌اید. با نگاهی اجمالی به همه این شکست‌هاء در می‌یابیم که مشکل از خودتان است. نباید شکست‌هایتان را بر گردن نبود ثباتء قدرت درونی یا نیروی اراده بیندازیدء فقط باید تکلیفتان را با زندگی روشن کنید.

1  2  3  صفحه‌ی 1